1 мая 2012 г.

Անավարտ խոսքեր

Եղել են չասված, անավարտ խոսքեր, որ հաճախ մարդիկ շրջանցում են, չեն ասում իրար, բայց հետո անցնում է ժամանակ ու ինքդ էլ հասկանում ես, որ դա հետք է թողել քո մեջ, պետք էր ասել, միգուցե  դրանից և՛ լավ լիներ, և՛ վատ:Ու որոշում ես գնալ ու ասել, բայց հետո հասկանում ես, որ անիմաստ էր, այդ մարդը դրա կարիքը չուներ ո՛չ առաջ, ո՛չ էլ հիմա, ու դրանից ոչինչ չի փոխվում:Դու ասացիր՝ ցույց տալու քո պարզությունը, որ թաքցնելու ոչինչ չունես, ու թող որ դա լինի մի քիչ կոպիտ, բայց կարևորը՝ անկեղծ:
Կան նաև մարդիկ, որոնց մոտ անկեղծության չափդ չպիտի անցնես . նա այնպես չի հասկանա, ինչպես դու, որովհետև նա այնպես չի հագնվում, ինչպես դու,այնպես չի շպարվում, ինչպես դու:Դրանք մարդուն բնորոշ շատ տիպիկ բաներ են ու կարող են նրա մասին շատ բան պատմել:Ու եթե նրա մոտ քո անկեղծության չափը անցնես, դա մի օր ինչ-որ ձևով կգա ու քեզ կվնասի:
Վստահիր,  բայց ստուգիր: Գաղտնի գործակալն անգամ այդ սահմանը չի հատի, բայց, միևնույն է , ժամանակը ցույց տվեց, որ ոչ բոլորն են վստահելի: Միշտ զգում եմ, երբ ինձ խաբում են: Երբեմն նաև գիտակցաբար եմ թույլ տալիս ինձ խաբել, որ տեսնեմ այդպես մինչև ուր է հասնելու:

0 коммент.:

Отправить комментарий